صفحه نخست  |  فروشگاه  |  دفتر پیشخوان دولت  |  پشتیبانی  |  شماره حساب  |  نقشه سایت  |  درباره ما  |  تماس با ما  |  مجوز های کامترونتv

.ir
Comtronet Network
Contact US About US ePishkhan Internet services

       امور مشترکین همراه اول | امور مشترکین ایرانسل | تلفن ثابت | پست | پست بانک | حمل و نقل | بیمه موتور 


 

 
ارایه ارزانترین بیمه نامه موتور سیکلت
 
پیگیری مرسولات پیشتاز
ب
 
 
 
Web design
ب

کارتون سندباد

محک

آموزش زبان در خواب

کارتون بامزی قوی ترین خرس دنیا

آموزش بستن شال و روسری

مجموعه کامل آموزش ماساژ

 آموزش زبان نصرت 2

 

comtronet

نحوه ارائه خدمات : 

     گروه کامترونت در راستای تکریم ارباب رجوع نسبت به ارائه خدمات بهینه وتوسعه سرویس دهی به مشترکین همراه اول به روشهای ذیل عمل  می نماید :

10) وصل شخصي :

1 ) اطلاعات مکالمات مشترک :

11) پيغام كوتاه SMS :

2 ) ثبت نام سیمکارت  :

12) پيام صوتي VMS :

3 ) تغيير نام تلفن همراه :

13) تغيير آدرس :

4) تعويض سيم كارت مفقودي :

14) اصلاح آدرس :

5) تعويض سيم كارت سوخته :

15) ميان دوره :

6) وصل آبونمان :

16) سرویس انتقال اعتبار همراه اول:

7) قطع مفقودي :

17 ) دانستنی های ضروری رومینگ

8) رفع مشكل مفقودي :

 

 

9) قطع شخصي :

هشدار به زائرین عتبات عالیات
راهنمای سیم کارتهای اعتباری 
دریافت قبض تلفن همراه از طریق پیام کوتاه
تعرفه مکالمات بین المللی سیم کارتهای اعتباری

 

اطلاعات مکالمات مشترک

این بخش حاوی اطلاعات زیرمی باشد:

1.     آبونمان : برای مشترکین  از زمان دایری تلفن همراه ،علی­رغم آنکه ازسیم کارت خوداستفاده نموده یا آن را برای مدتی بلااستفاده نگهداری نمایند مبلغ 12600ريال درهردوره (60روزه، دوماهه) یا به عبارتی معادل 6300ريال ماهیانه بابت آبونمان(هزینه اشتراک) درصورتحساب ایشان منظورمی گردد.

2.     شهری(کارکرد) : شامل مکالمات عادی مشترکین می­باشد ؛ تماس ازشهرمبدا با تلفن همراه یا ثابت دیگری درهمان شهرمبدا

3.     بین شهری : درصورتیکه مکالمه بین 2شهر متفاوت برقرارشود، مکالمه بین شهری خواهدبود.اعم ازاینکه مشترکین ازشهرمبدا با شهرستان دیگری ارتباط برقرارکنند یا مشترکین درشهردیگری مستقرباشند و با شهر مبدا یا سایرشهرها ارتباط برقرارنمایند.

4.     جابجایی : چنانچه مشترکین ازتلفن همراه خود درشهردیگری غیرازمبدا استفاده نمایند صورتحساب ایشان  شامل جابجایی خواهدبود.

5.     خارج ازکشور : هزینه تماس مشترکین ازمبدا به کشورهای دیگر

6.     رومینگ بین الملل : چنانچه مشترکین ازسیم کارت خود درخارج ازایران و دریکی ازکشورهایی که قرارداد رومینگ با ایران دارد استفاده نمایند، صورتحساب ایشان  دارای هزینه رومینگ بین الملل خواهد بود.

7.     پیام کوتاه : مبالغ مربوط به ارسال پیام کوتاه .

8.     پیام صوتی:مبالغ مربوط به شنیدن پیام صوتی .

9.   هزینه ها : مبالغ مربوط به انجام خدماتی ازقبیل تغییرآدرس با کد 32،تغییر نام با کد 33، وصل تلفن با کد 37، تعویض سیم کارت با کد 38، هزینه دایری مجدد با کد 41، برقراری پیام صوتی با کد 42، ریز مکالمه با کد 43،بسته آوا و نما( MMS ) با کد 83، بسته های اینترنتی با کد 84  ، آوای انتظار با کد 89 .
 

10.خدمات ویژه : مبالغ مربوط به سرویسهای ویژه مورد درخواست مشترک (عدم نمایشگر با کد 55، محدودیت مکالمه با کد 56، فاکس با کد 57، دیتا با کد 58).

11.صورتحساب این دوره : مبلغ مندرج دراین قسمت مجموع تمامی اقلام ذکرشده بالا می باشد.

12.مالیات وعوارض : به مبلغ صورتحساب دوره 2.2درصد مالیات و  1.8 درصدعوارض تعلق می گیرد.

13.بدهی پیشین : بدهی دوره های قبل صورتحساب مشترک که وصولی مبلغ صورتحساب درسیستم ثبت نشده باشد.

14.بستانکاری پیشین صورتحساب : مشترک به دلیل انجام اصلاحات، پرداخت مجدد صورتحساب، پرداخت اشتباه صورتحساب یک مشترک توسط سایرمشترکین، دارای مبلغی به عنوان بستانکارخواهد شد.

15.کسر مبلغ 1000 ریال : این مقداربرای رندشدن مبلغ قابل پرداخت ازمجموع اقلام قابل پرداخت کسرمی­گردد.

16.      مبلغ قابل پرداخت : مبلغی که باتوجه به بدهی وبستانکاری پیشین وکارکرد دوره جاری، بایستی توسط مشترکین پرداخت شود.

 

نکته قابل توجه  :

     درصورتیکه اصلاح قبض مربوط به بدهی پیشین مشترک بوده و وارد قبض شده باشد، درصورتحساب اصلاح نشده ایشان تغییرنیافته، لیکن مبلغ قابل پرداخت اصلاح می گردد .

بالای صفحه

2) ثبت نام و واگذاری:

  شرایط و مدارک موردنیاز:

-   مراجعه به دفترخدمات ارتباطی کامترونت

-   تکمیل فرم ثبت نام وتحویل مدارک موردنیاز

-   ارائه اصل وتصویرکارت ملی

پرداخت 10000 ريال بصورت نقدی بابت دریافت قبض ثبت نام

-   اخذقبض پرداخت وجه (دایمی با تضمین 2538000ريال­ -  دایمی جدید 1238000 ريال)

-   پرداخت وجه (ازطریق بانک ، POS ، ATM)

-   ارائه اصل قبض پرداخت شده به دفترخدمات ارتباطی کامترونت صادرکننده قبض

-   دریافت سیم کارت فعال و رسید انجام خدمت

·اشخاص حقوقی: معرفی نامه  نماینده شرکت ،اصل وتصویر شناسنامه و کارت ملی نماینده ، روزنامه رسمی ، اساس نامه شرکت به همراه مهر شرکت .

بالای صفحه


3 ) تغيير نام تلفن همراه :


تغيير نام در صورت حضور فروشنده و خريدار در دفتر کامترونت انجام مي شود .

مدارك مورد نياز:

 1- اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی دو طرف جهت احراز هويت فروشنده و خريدار

 2- (در صورت كار كرده بودن خط يا داشتن آبونمان) آخرين قبض پرداختي .با تكميل بودن مدارك و امضاي هر دو طرف تغيير نام صورت مي گيرد .

هزينه مربوطه 50.000 ريال مي باشد كه در قبض دوره بعد درج خواهد شد .

 

بالای صفحه


4) تعويض سيم كارت مفقودي :


      در صورت مفقود شدن سيم كارت به دلايلي ‏ مشترك مي تواند با مراجعه به دفتر کامترونت با در دست داشتن اصل سند ‏‏‏‏‏‏‏،كارت شناسايي و آخرين قبض پرداخت شده ( در صورت كار كرده بودن خط )مي تواند سيم كارت جديدي دريافت نموده و سيم كارت قبلي را غير فعال نمايد در قبال تعويض سيم كارت مفقودي هزينه اي نقداًپرداخت نخواهد شد و در قبض دوره بعدي مبلغ 70000 ريال درج خواهد شد .

 

بالای صفحه


5) تعويض سيم كارت سوخته :


      در صورت سوختن سيم كارت يا دادن پيغام Sim card Rejected براي تعويض سيم كارت با مراجعه به دفتر کامترونت و با در دست داشتن :

 1- حضور مالک به همراه اصل و تصویر کارت ملی

2- آخرين قبض پرداختي مي تواند سيم كارت جديدي دريافت نمایند .

 هزينه سيم كارت سوخته 50000 ريال مي باشد .


نكته : در قبال تعويض سيم كارت سوخته يا مفقودي مشترك هيچ وجهي پرداخت نمي نمايد و مبلغ مورد نظر در صورتحساب دوره بعد درج خواهد شد .

 

بالای صفحه


6) وصل آبونمان :


     در صورت پرداخت نكردن قبض تلفن همراه ، و قطع خط مورد نظر براي اينكه مجدداً خط مورد نظر وصل شود با پرداخت قبض و پر كردن فرم وصل آبونمان در دفتر کامترونت مي توان خط مورد نظر را وصل نمود .
 

بالای صفحه



7) قطع مفقودي :

     در صورت مفقود شدن تلفن همراه يا دزديده شدن يا ... براي قطع موقت خط بدون دريافت سيم كارت ، قطع انجام شده توسط مشترك قطع مفقودي ناميده مي شود و اقدامات لازم

 1- حضور مالک به همراه اصل و تصویر کارت ملی

و پر كردن فرم قطع مفقودي در دفتر کامترونت مي باشد .

 

بالای صفحه


8) رفع مشكل مفقودي :


      در صورت پيدا شدن سيم كارت مفقود شده براي وصل مجدد وصل انجام شده رفع مشكل مفقودي ناميده مي شود و مشترك با در دست داشتن:

 1- حضور مالک به همراه اصل و تصویر کارت ملی

2-  آخرين قبض پرداختي

 ميتوانند خط خود را وصل كنند .

 

بالای صفحه

9) قطع شخصي :

      مشترك اگر مايل به قطع خط خود باشد به دلايل دلخواه اقدامات لازم

 1- حضور مالک به همراه اصل و تصویر کارت ملی

2-  آخرين قبض پرداختي

و پر كردن فرم قطع شخصي در دفتر کامترونت .
 

بالای صفحه


10) وصل شخصي :


      براي وصل مجدد خطي كه توسط خود مشترك قطع شده بود ( قطع شخصي ) وصل انجام شده وصل شخصي ناميده مي شود . مدارك مورد نياز با حضور مشترك در دفتر کامترونت

 1- حضور مالک به همراه اصل و تصویر کارت ملی

2-  آخرين قبض پرداختي

 و پر كردن فرم وصل شخصي .


نكته : مهمترين اصل در مورد قطع مفقودي ، شخصي و وصلهاي اين دو مورد كه رفع مشكل مفقودي و وصل شخصي مي باشد اين است كه مشترك از هر دفتري اقدام به قطع كرده باشد بايد از همان دفتر اقدام به وصل خط خود نمايد .

 

بالای صفحه


11) پيغام كوتاه SMS :


      سرويس ويژه ( پيامها ) ، براي فعال نمودن اين سيستم فعلاً نيازي به مدارك نمي باشد فقط مشترك با مراجعه به دفتر کامترونت و پر كردن فرم SMS و با دريافت راهنماي پيام كوتاه مي توانند اقدام نموده و از امكانات سرويس ويژه Massage استفاده نمايد . از طريق تلفن نيز درخواست SMS قبول ميشود.

 

بالای صفحه

12) پيام صوتي VMS :

      يكي ديگر از سرويسها ي ويژه قابل استفاده سرويس VMS مي باشد كه مشترك براي گذاشتن پيام صوتي به تلفن همراه مورد نظر و مشترك ديگر مي تواند از اين سرويس استفاده نمايد و اقدامات لازم جهت فعال كردن اين سيستم پركردن فرم VMS دردفتر کامترونت و دريافت راهنماي آن مي باشد .

نكته :

 1- هزينه سرويس ويژه SMS  ، 2000ريال كه در قبض دوره بعد ثبت نام درج خواهد شد و هزينه ارسال هر پيام حدود 5/14 تومان مي باشد .

2- هزينه پيام صوتي VMS 20000 ريال كه در قبض دوره بعد درج خواهد شد و هزينه ارسال هر پيام عين مكالمه خواهد بود .
 

بالای صفحه


13) تغيير آدرس :



       در صورتي كه مشترك از مكاني به مكان ديگر تغيير آدرس داده باشد و مي خواهد تا قبض تلفن همراه به آدرس جديد انتقال يابد و هر دوره موفق به دريافت قبض در منزل گردند اقدامات لازم جهت تغيير آدرس را توسط دفتر کامترونت مي توانند انجام دهند به اين صورت كه با در دست داشتن

 1- حضور مالک به همراه اصل و تصویر کارت ملی

2-  آخرين قبض پرداختي

و پر كردن فرم تغيير آدرس اقدام نموده و عمل تغيير آدرس يك دوره بعد انجام مي پذيرد و دوره بعد مشترك مي تواند قبض را در آدرس جديد دريافت نمايند . كد پستی ده رقمي الزامي ميباشد.


نكته : هزينه تغيير آدرس 15000 ريال مي باشد كه در صورتحساب دوره بعد درج خواهد شد .
 

بالای صفحه


14) اصلاح آدرس :


      در صورتيكه قسمتي از آدرس قبض مشترك اشكالي داشته باشد كه منجر به نيامدن قبض مي شود براي برطرف شدن اين مورد با مراجعه به دفتر کامترونت

 1- حضور مالک به همراه اصل و تصویر کارت ملی

2-  آخرين قبض پرداختي

مي توانند اقدام به اصلاح آدرس نمايند و دوره بعد قبض را در منزل دريافت كنند اصلاح آدرس رايگان مي باشد و هيچ هزينه اي در قبال آن دريافت نمي شود .
 

بالای صفحه


15) ميان دوره :


      مشترك براي اينكه بتواند هزينه كاركرد موبايل خود را درتاريخي غير از تاريخ قبض دريافتي مثال تاريخ 1/3/90 تا 15/3/90 را بداند كه در اين تاريخ چه كاركردي دارد مي تواند از دفتر کامترونت اقدام نمایند.
 

بالای صفحه

16) سرویس انتقال اعتبار همراه اول:
 

شرایط مشترک برای انتقال اعتبار

1. رمز انتقال صحیح باشد: برای دریافت این رمز، یک پیام کوتاه بدون متن به شماره 8910 ارسال تا رمز انتقال که عددی 8 رقمی می باشد از طریق پیامک برای شما ارسال گردد.
2. مبلغ انتقالی : باید بین 10000 ریال تا 100000 ریال (1000 تا 10000 تومان) باشد و مشترک می بایست پس از انتقال اعتبار حداقل 5000 ریال اعتبار باقیمانده داشته باشد. برای مثال جهت انتقال 10000 ریال مشترک می بایست حداقل 15400 ریال اعتبار داشته باشد، زیرا کارمزد این سرویس برای هر بار انتقال 400 ریال می باشد.
3. نحوه انتقال اعتبار : پس از دریافت رمز ، مبلغ مورد نظر را می توان با فرمت زیر انتقال داد:

ok # ********9891- شماره مشترک دریافت کننده *میزان اعتبار* رمز انتقال *132*

شماره مشترک دریافت کننده اعتبار می بایست با فرمت××××××× 9891 در کد ذکر شده درج گردد. برای مثال شماره تلفن 9191234567 باید با فرمت 989191234567 وارد گردد.
پس از ارسال درخواست مشترک انتقال دهنده، در صورتیکه شرایط مشترک برای انتقال اعتبار مطابق شرایط ذکر شده فراهم باشد؛ پیامی به وی ارسال خواهد شد تا در صورت تایید آن توسط مشترک، انتقال انجام گردد.
• با توجه به اختلاف قیمت تعرفه بین تماس های دریافتی و تماس هاس خروجی در کشور عربستان توصيه مي شود كه قبل از مسافرت به بستگان و دوستان خود توصیه نمایید که از ایران با شما تماس بگیرند تا برای تماس گیرنده هزینه اضافی در بر نداشته (هزینه تماس مطابق با نرخ مکالمه عادی محاسبه می شود) و هزینه صورتحساب شما نیز کاهش یابد.
• دریافت پیام کوتاه در کشورعربستان رایگان می باشد.

بالای صفحه

17 ) دانستنی های ضروری رومینگ

مشترک گرامی اطلاع از نکات ذيل شما را در استفاده بهينه از سرويس رومينگ بين الملل کمک خواهد کرد:
فعال سازي PIN CODE سيم كارت و قفل رمز دار گوشي سو استفاده هاي احتمالي در صورت سرقت يا مفقودي تلفن را كاهش و در صورت خاموش نمودن تلفن همراه در مكان هاي شلوغ احتمال سواستفاده از تلفن را در صورت مفقودي به حداقل مي رساند .

در حفظ و نگهداري سيم كارت و گوشي خود حداكثر دقت لازم را به عمل آورده و آن را در اختيار افراد نا آشنا ، متصدي هتل و... قرار نداده و در موارد ضروري حتما“ سيم كارت را از گوشي خارج نموده و نزد خود نگه داريد.

بعد از پايان مكالمه با زدن دكمه قطع تلفن از قطع مكالمه خود اطمينان حاصل نمائيد تا هزينه ناشي از عدم قطع ارتباط رامتحمل نگرديد.

چنانچه ارتباط شما به هر دليل برقرار نگرديد يا در حين انجام مكالمه ارتباط قطع شد و يا در صورت شنيدن هر پيامي ، حتما ” با رعايت بند فوق از قطع ارتباط مطمئن و سپس اقدام به تماس مجدد نمائيد ، چنانچه تماس اوليه قطع نگردد برقراري ارتباط هاي همزمان موجب محاسبه هزينه هاي ناخواسته رومينگ خواهد شد.

به مجرد شماره گيري (0098) هزينه هاي رومينگ محاسبه خواهد گرديد حتي اگر اين تماس بدون پاسخ يامنجر به شنيدن پيغام شبكه باشد و يا شماره گيري بصورت ناقص انجام گيرد شامل هزينه رومينگ خواهد شد.

در صورت بر قراري ارتباط بين دو تلفن همراه ايراني در كشور ثالث براي تلفن همراه تماس گيرنده هزينه مكالمه به صورت بين الملل و براي مخاطب هزينه تماس دريافتي مطابق با تعرفه هاي اعلام شده محاسبه خواهد گرديد. بنابراين كاهش مدت زمان برقراري ارتباط را در کشور ميزبان توصيه مي نماييم.

در صورت افزايش كاركرد تلفن همراه بيش از مبلغ 200 دلار اين شركت مجاز به قطع تلفن همراه بوده اما بدليل تاخير در ارسال اين اطلاعات امكان قطع دقيقا“ در حد مجاز تعيين شده وجود نداشته و مسئوليت پرداخت بدهي به هر ميزان تا قبل از زمان قطع بر عهده مشترك مي باشد. ضمن آنكه احتمال انتقال بخشي از مبلغ كاركرد تلفن به صورتحساب دوره بعد وجود دارد.

در صورت مفقود شدن گوشي بلافاصله مراتب را به يكي از بستگان درجه يك خود در داخل كشور اطلاع داده تا از طريق مراجعه به ادارات دولتي مشتركين نسبت به قطع آن اقدام نمايند.با توجه به وصل تلفن همراه پس از 20 روز توسط اين شركت ، توصيه مي گردد مالك تلفن همراه نسبت به مراجعه به اداره مربوطه و اخذ سيم كارت جديد اقدام نمايند.
با توجه به تعرفه هاي بسيار بالاي تماس از كشورعربستان به ايران ، توصيه مي شود كه از ايران با حجاج محترم تماس برقرار شود.

مطالعه جدول تعرفه هاي رومينگ و نحوه چگونگي انتخاب شبكه اپراتور مورد نظر موجبات كاهش هزينه مكالمات شمارا فراهم مي سازد.اين اطلاعات در پرتال MCI به آدرس WWW.MCI.ir موجود می باشد.
 

بالای صفحه

خرید اینترنتی انواع کاندوم

ماسک های 100 % طبیعی پیوردرم

کلاه قرمزی 91

f
ثبت هاست و دامنه
میزبان وب چیست ؟
چگونه يك ميزبان وب مناسب انتخاب کنیم
مشخصات هاست ویندوز 2008
مشخصات هاست ویندوز 2003

مشخصات هاست لینوکس

پرسش و پاسخ در رابطه با دومین 

اینترنت DialUP / هوشمند

ورود به صفحه کاربران Dial UP

پشتیبانی

صدای مشتری
رفع اشکال در Dial UP
توصیه های سودمند برای استفاده از اینترنت

َُِADSL2

ورود به صفحه کاربران +ADSL2

مدارک مورد نیاز برای دریافت +ADSL2
مودم های مطابق استاندارد کامترونت
ویژگی های فناوری +ADSL2
آشنایی با فناوری +ADSL2
پرسش و پاسخ +ADSL2
دفتر پیشخوان دولت :
امور مشترکین همراه اول
امور مشترکین ایرانسل
تلفن ثابت
پست
پست بانک
حمل و نقل
بیمه موتور

خدمات اینترنت
Wireless  -  ADSL2 
Dial UP - اینترنت هوشمند
ثبت هاست و دامنه
طراحی سایت
پهن بند
ارسال SMS انبوه
آنتی ویروس

Copyright © Comtronet.ir All Right Reserved 2004-2012

صفحه نخست    دفتر پیشخوان دولت     پشتیبانی   شماره حساب    نقشه سایت    درباره ما     تماس با ما    مجوز های کامترونتv